Apartament Świetnej Bloggerki.

Apartament Świetnej Bloggerki.
To link do apartamentu bloggerki 00Sweet_Lady00

Avatar

Avatar
Avek . wstawiajcie jak chcecie na blogi:)

poniedziałek, 15 marca 2010

Ke$ha dla super star!!!!

O Qrczę a ja nią nie jestem! zobaczcie sami. Ke$ha autorka hitu ,,Tik Tok'' jest lalką do ubraania dla super star. Ciekawe  kiedy zwykli użytkownicy będą mieli dostęp do ubrania Ke$hy?? ; D
 ;)

niedziela, 14 marca 2010

Wywiad z 00Sweet_Lady00

Hej! Dawno nie pisałam a to napewno z braku czasu. Mam jeszcze magazyn na głowie...uf..;D.
dziś przedstawię wam autorkę NOWEGO magazynu o stardoll Starweek , którą jest 00Sweet_Lady00.
Zapraszam do komentowania!





Witaj:) Skąd pomysł na nick?





Sweet_Lady


Hmm....kiedyś miałam konto 00Pretty_Girl00 i jakoś tam samo do głowy przyleciało :]









Jeśli chodzi o to. Jak znalazłas sttronkę stardoll?




Sweet_Lady



hmmm...kiedyś jako mała dziewczynka siostra cioteczna pokazała mi ją "O tu można ubierać laleczki! Ale super!" , no nie? Ale potem powoli zaczęłam odkrywać Stardoll :) I wynik można już zobaczyć :]









Tak wynik jest superowy. Czy mialaś jakies nie przyjeemności na stardoll?





Sweet_Lady



Dzięki :) Hmm...chyba nie, chociaż...Sama nie wiem >heh< :)








A co byś zmieniła na stardoll?





Sweet_Lady



Żeby wszystko było darmowe ! >ohhh< ! :D



ale...marzenie ściętej głowy :/







Tak. To by było piękne. Co myślisz o super star?





Sweet_Lady


SS jest świetne, jedynym minusem jest to że trzeba za nie płacić! To trochę 'nie halo', no ale co na tym świecie 'jest halo?'



:D



Hahaha. No tak. A z prywatnych rzeczy. Jak myślisz czy stardoll jest takie jak real?




Sweet_Lady


Nie. W stardoll nie ma tak naprawdę żadnych problemów np. klasówka z matmy. To świat (prawie P:) doskonały :*





No tak. A jak się uczysz?




No, (nie chwaląc się) mam średnią 5.18 xD




wow!. To naprawde dużo. czy myślisz , ze dojdziesz do takiej sławy jak agniieszka91?



Hmm, tak szczerze ci powiem : nie wiem kto to...x3 Ale trzeba wierzyć w swoje możliwości (napewno magazyn i Twój wywiad dużo mi pomoże :))



To cel mojego magazynu, dawać sławę innym :)




Ah... Dziękuję bardzo za wywiad;)





Sweet_Lady


proszę bardzo :D





Pa;)





Sweet_Lady

ja też dziękuję :)


______________________
pRzypominammm o magazynie 00Sweet_Lady00 . starweek.blogspot.com

;)

sobota, 6 marca 2010

Metamorfoza didi3333

Przed:
- podobały mi się włosy.
Po:
- POWAŻNIEJSZA dolka wygląda OK;)

Zbieraj stardpunkty bo wyglądasz ślicznie;)

Metamorfoza ssandiniaa

Przed:
- ogólnie ssandriniaa ma dużo sp więc było łatwo . ale też ma duży wyór w makijazu:)


Po:
- zmieniłam wlosy i miakijaż. Dolka wygląda poważniej:)
\

I jak? wgl to polecam profil ssandriniaa.
;*
Julu$$

Metamorfoza Olivia_138

Przed:
- podobało mi się;) zmieniłam tylko conieco.. Właciwie zasoczyło mnie to , że masz bardzo dużo kosemtykóww , których używasz.
Jest to praca łatwa , ponieważ :
a) jestem wyrobiona
b) jest duży wybór;)
 
Po:

Czy się podoba?

II notka ( nie licząć metamorfoz)

Hejka;) To II notka nielicząc metamorfoz. Ponieważ metamorfozy co innego notki co innego.
Dzisiaj chcę poruszyć sprawę bezpieczeństwa na stadroll.
Otóż wszzyscy wiemy , że panują między lalkami ,,hakerzy''. Wyłudzają:,,zrobię ci ss tylko podaj haslo'' , ,,bedziesz ladna ale podaj haslo'' . Ludzie to FRAJERZY wgl nie wiedzą co taki ktoś zrobi z jego hasłem. Nie odda mu już konta a na nim ponad 1000 lub 2000 sp i 150 sd na koncie ( jeszcze ss) . Dlatego stardoll mówi:
<----a my się nie stosujemy. No i jak zapobiec???????
Pamiętaj!!!! NIGDY PRZENIGDY NIE PODAWAJ SWOJEGO HASŁAAAA!!!!

Metamorfoza OliwiaNNN

Przed:
- ogólnie zmieniłabym tylko kontur twarzy.
i usta:)

Po:
- zmieniłam fryzuire. Zbieraj satrdpunkty bo wyglądasz przepięknie;)

 jak się podoba:)?

Metamorfoza DomiFan

Przed:
- Podobało mi się. Było tak elegancko więc duzo nie zmieniałam:)
Po:

- coś w stylu GaGi . najbardziej z twojego wyglądu podobało mi się :
usta i włosy:))

Metamorfoza Izuska2828

Przed:
- Jak odważnie!!!!!!
Brawooo !!
PPo:

zmeiniłam fryzure kolor i makijaż:)
Poodba sie?
;]

Metamorfoza MissyMarta123

Przed:
- ogólnie podobało mi się pieprzyk i wygląd ust ...

Po: - zbieraj starpunkty bo ślicznie wyglądasz w tych włosach!!! I bądź ss to kup pare kosmetyków . Reszta super;)

Twoja buzia jest taka inna.
Prosze o komentarze!

piątek, 5 marca 2010

Metamorfoza Karo_xD_

Przed:
- Podoba mi się makijaż.


Po:
- zmieniłam conieco.

I jak?

Metamorfoza Misslandrynka22

Przed:


- bardzo podobały mi się pasemka .
Po:
- Poważniej jakoś.
Pisac czy sie podoba! I polecam profil misslandrynka22

I notka;)

Hejka. Jak widzicie to I notka. Jest nas narazie 3 ale myślę , że grono się powiększy : >
Dzisiaj pare zdjęć. Co by nam tu nie było nudno.;)
<--- cover girl 5III2010. podoba wam się?
za chcwileę pare matamorfoz: >

Hej dziewczyny!

Hej! Jestem Jula i mam 12 lat. Interesuję się modą i tańcem.
Na stardoll jestem już od dwóch lat a moje konto to Pamelaaa13
myślę , że ten blog przeznaczony będzie dla was. byście mogły się bawić!
Różne metamorfozy i konkursy. To wszystko dla was!
więc jeśli chcesz metamorfoze napisz do mnie w wiadomości do znajomych lub w wiadomości prywatnej na stardoll!!!
To tyle ode mnie.
Julu$$=)